18 Ağustos 2009 Salı

KOSTÜM DİKİMİ SATIŞI VE KOSTÜM KİRALAMA

Her türlü kostüm tasarlanır dikilir ve kostüm kiraya verilir. Çocuk Kostümleri, Yetişkin kostümleri, Kostüm kiralama ve satışı, Animasyon kostümleri, Palyaço Kostümleri, Karagöz Hacıvat kostümü, Tiyatro kostümleri, Sahne kostümleri, Tarihi kostümler, Folklör kostümleri, Hayvan kostümleri, Maskot Kostümler, Mezuniyet Kostümleri, Meslek kostümleri, Polis ve asker kostümü, Hemşire Kostümü, Masal kahramanları kostümleri, Palyaço Kostümü Kiralama, Pamuk Prenses, Batman, Nasrettin Hoca, Noel Baba, Noel Anne, Melek Kostümü Kiralama, Spiderman kostümü, Arı kostümü, Korsan Kostümü, Uğur böceği kostümü, Yöresel kostümler, diğer kiralık kostümler ve aksesuarları.


DAHA FAZLA BİLGİ VE FİYATLAR İÇİN LÜTFEN TIKLAYINIZ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder